fredag 22 augusti 2008

Skohorn och blåbär

Skohorn måste vara världens bästa uppfinning för oss gravida, haha!
Just nu tycker jag det är skitdrygt att ta på mig skorna men med vårt nyinköpta horn så går det hur bra som helst...

I morse drog jag och Alven ut i skogen i 1 1/2 timme.
Jag plockade blåbär och Alva sprang lös och gjorde allt för att sno dom bästa blåbären från mig :)
Som vanligt.
Ett jäkla busfrö det där.
Älskar henne.

Alven sitter på våran soffa och kikar ut i fönstret...


I natt så har lillkillen varit i full gång.
Han gillade inte när jag låg på rygg tydligen får då tog han i allt vad han kunde och sparkade mig i sidan.
Gjorde faktiskt lite ont...
Jag som sov så skönt, hehe!
Fast det är på nåt sätt lite mysigt när han säger ifrån på sitt sätt.

Just nu är jag i v 30+3 dagar.
Väger 86,4 kg...vägde 65-66kg innan jag blev gravid så ca 20 kg plus.
Har ont i en muskel på höger sida om ryggen och min högra översta magmuskel bränner.
Blir trött om jag anstränger mig lite, är helt slut och förstörd efter ett 8 timmars jobbpass.
Annars så mår jag faktiskt bra.
Bebisen är väldigt aktiv och det är häftigt när man ser magen bukta ut lite då och då.
Förnekar fortfarande att lillkillen ska ut och har nog inte riktigt fattat att jag är gravid.
Allt känns så overkligt för mig fortfarande.

Så här ligger jag ofta, haha!...enda ställningen då ryggen inte gör ont...


Nej nu blir det att slappa lite framför tv.n och sen ikväll så blir det filmkväll hos Jenny.
Great!
:)

Puss puss!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Japp det blire! Vi ska mysa i soffan me våra älsklingar och käka lite onyttigt. Du för att du "får" för att du är gravid, och jag för att jag "får" för att jag fortfarande är lite sjuk! =)Man hittar alltid ursäkter! Hihi! Syns sen! Kram!

Anonym sa...

fin du är :) J.P

Anonym sa...

Åh nu har jag äntligen bredband igen. Back to life, med andra ord ;)

 
gästbok och besöksräknare