torsdag 28 augusti 2008

Sjukskriven!

Var till min företagsläkare igår och hon ville sjukskriva mig på stört.
hon tyckte precis som jag att jag har på tok för tungt jobb för att vara gravid.
Så från och med den 2a sept är jag sjukskriven tills min havandeskapspeniing är beviljat.
Fan va drygt om dom inte beviljar den.

Så igår natt jobbade jag min sista natt med gubbarna.
Härligt men lite tråkigt också.
Kommer sakna mitt jobb.

Fick sova 4 timmar sen bar det iväg till barnmorskan.
Är i v 32 nu, det är precis 2 månader kvar tills lillkillen ska komma ut från och med idag.
Alla värderna såg bra ut trots att jag äter glass varje dag nu för tiden, haha!
hjärtljudet låg mellan 122-147, och han mätte 30 cm.

Jag tycker alla snackar om förvärkar osv, jag har inte kännt några sånna.
hmmm, det kanske kommer.

Shit vad jag är trött, måste nog vila lite nu.
Skulle ha träffat en go tjej idag (T) men jag fick lov att avboka för jag orkar verkligen inte.
Synd det men vi tar det nästa vecka istället.

Andra tankar som går runt i min skalle är ekonomi.
Jag är sjukt ekonomisk av mig till min sambos förbannelse.
:)
Jag antar att allt sånt där löser sig men innan jag vet att det gör det så oroar jag mig jättemycket och siffror snurrar i mitt huvud hela tiden.
Igår fick Johan stå ut med mitt ekonomisnack i flera timmar.
Sån är jag, haha!
Skitdryg och har svårt att släppa vissa saker som jag hakat upp mig på.

Nej nu blir det lite vila.

Puss puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va skönt för dig!!

Ang förvärkar så läste jag senast idag att det inte är alla förstagångsföderskor som känner några alls. Jag har haft sammandragningar rätt länge men förvärkar kom inte förrän nu på slutet.
Kram

 
gästbok och besöksräknare