måndag 9 februari 2009

Den bästa

HAN är den bästa...
Den bästa pappan, hussen och pojkvännen som finns.
Kommer aldrig sluta älska honom...

När han spelar gitarr för oss smälter hela familjen, vilken tur att han är våran...



Det har ju varit helt underbart väder ute idag så jag tog en långpromenad med Elias och Alva idag. Njöt av hela promenaden.

Igår kväll började jag bli snorig :(
Idag har jag snytit mig så mycket så det svider under hela näsan.
Mamma skulle vara barnvakt idag så jag fick träna fast Johan var på jobbet men jag skiter i träningen ikväll. Tror inte det är så bra att träna förkyld när man ammar.
Hade det inte varit för det hade jag tränat ändå för jag har ju inte ont i halsen eller nåt sånt.

Nej nu får det bli i morgon så Johan kommer hem igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHHH VAD SÖÖÖÖÖTT!!

Jag förstår igentligen inte varför man inte säger till när det blir för mycket? Nej man står där och kokar istället haha. Jag har en viss person som alltid plockar upp henne direkt så fort vi träffas och sen får jag inte tillbaka Chloé förren vi åker hem, får knappt mata henne :S. Visst man får absolut jättegärna hålla men man behöver ju inte "kidnappa" hahahaha :D

Kram!

 
gästbok och besöksräknare