tisdag 3 februari 2009

Vaccination

NU var det ett tag sen jag skrev här.
Försökte läsa igenom dom bloggar som jag inte kunnat läst på några dagar och blev helt slut av det.
Shit, vad ni har uppdaterat och skrivit inlägg allihop :)

Igår fick Elias sin 3 månaders vaccination.
Han var så duktig så, grät bara lite.
Tror inte han fått någon biverkning av sprutorna.
Han kunde få feber sa hon men han har inte känts särskilt varm.
Igår var han väldigt lugn och glad, som han brukar.
Sov bra inatt och vaknade vid 11 tiden.

Johan tatuerade sig igen igår.
Hans arm blir bara snyggare och snyggare :)
Då fick min mamma vara barnvakt så jag inte missade min träning.
Vill ju inte missa den nu när jag börjar komma i form igen.
Han var glad mest hela tiden mamma hade honom så det känns ju bra att man kan lämna bort honom utan problem.

Nu ska vi snart dra och köpa ny overall till Elias, den han har nu börjar sitta som ett korvskinn, haha!
Han väger ju 7,290 kg och är 62 cm lång.
våran lilla knubbis men han följer kurvan bra och det är ju huvudsaken.

So long!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare