torsdag 12 februari 2009

Urladdning

IGÅR hade vi en rejäl urladdning här hemma.
Jag sa dumma saker, Johan sa dumma saker, Johan åkte iväg en stund och sen när han kom hem senare på kvällen vart vi sams.
Så nu är vi lyckliga familjen igen.
Ibland måste man få skrika ur sig lite...så är det bara...

Har varit på äventyr idag med Alvis i skogen.
Vi följde ett spår som någon gått upp med snöskor.
Det var jättekul och jag ramlade flera gånger, hahaha!
Man åkte ju igenom snön ibland så man tappade balansen.
Kul var det iaf och rejält drygt.

Nu blir det träning för min del, Elias och Johan ska passa på att bada i barnbassängen så länge.

Vi hörs!


Snyggt att man såg mitt jobb uppifrån berget, visst är det fint med en industri mitt i allt, hahaha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen behövligt att få skrika av sig åt varann emellanåt. Allt känns så mkt bättre coh lättare efteråt.

Anne sa...

Vilken härlig dag...ååå maaasa snööö... jag har något tunnt vitt som lihher och skräpar lite här och där...

Kram Anne

Anne sa...

..urladdningar är väl ganska sunt... tänk om man gick runt och var supernöjd hela tiden, det är något som inte stämmer då va...

Kram igen...

 
gästbok och besöksräknare