onsdag 25 februari 2009

Kaklet från...

KAKLET från helvetet håller på att sättas upp i vårat kök.
Vi river vårat hår här hemma.
Hur tänkte vi egentligen???
Stavmosaik är inget för nybörjare men jag tror och hoppas att det kommer bli bra när det väl är klart.

Har inte skrivit på ett tag.
Har inte haft tid eller lust, Johan jobbade ju i 4 dygn och det var skittrist.
Inte jobbigt den här gången på samma sätt som det brukar eftersom Elias och Alva har inte alls varit jobbiga mot mig.
Den här gången var det mest jobbigt eftersom jag saknade Johan som person.
Han är underbar och världsbäst med Elias och Alva och mot mig med såklart :)

Nej nu ska jag ringa en arbetspolare och se om han kan lägga ut våran dator på köp/sälj platsen på vårat jobb.
Vi använder inte våran stationära dator alls nämligen.
Känns jävligt onödigt att en ha nästan helt ny dator här hemma för vi använder den aldrig.
Vi la ut den på blocket men ingen nappade, vill inte folk ha datorer längre???

Jaja.

Off me go!

4 kommentarer:

Anonym sa...

det första jag gjorde för att få Leya att sova i egen säng var att bädda om den. Hennes madrass var ganska hård så jag la ett mjukt täcke i botten så det blev mjukare och mysigare i sängen.

Vi låter henne varva ner ordentligt innan vi lägger henne så att hon är riktigt trött. När hon är det byter vi blöja, tar på pyjamas också ammar jag henne i vår säng innan jag lägger över henne i sin egen.
vi har en vagga som hon sover i så vi kan vagga henne till sömns om hon e orolig. (vyssan-lull tassar till spjälsäng funkar jättebra också).
De första nätterna var hon gnällig och hade svårt att sova men då höll jag henne bara i handen och vaggade henne lite tills hon slappnade av. Så länge hon inte gallskriker så låter jag henne ligga kvar.
Jag lägger henne alltid på sidan och bäddar om henne mysigt med en filt eller gosedjur framför.

långt inlägg men detta har funkat super för oss. hoppas det kan ge er tips. Jag märkte störst skillnad efter att ha gjort sängen mjukare och mysigare. att man bäddar om dem mer.
Kram på er!

Anonym sa...

Åh va kul att du är tillbaka :)

Ska bli spännande att se hur köket blir.
Kram Kram

Anonym sa...

Vilken sötnos!

Gehenna sa...

Vad han är gullig :) Så himla fin! Å han blir bara sötare & sötare!

 
gästbok och besöksräknare