lördag 31 januari 2009

På god väg tillbaka

Det är så skönt att vara på väg tillbaka i min boxning.
Min tränare justerade till min teknik lite i torsdags och i och med det kom min boxning tillbaka.
Innan så kände jag mig så klumpig och mina slag kom inte in som dom brukar.
Men nu jävlar är jag på G igen :)

Jag mår så bra av att träna.
Blir så mycke lyckligare då.

Min Johan jobbar hela helgen och kommer inte hem förens på måndag :(
Vi sammarbetar så bra här hemma nu för tiden så det känns verkligen tungt när han är borta.

Elias har väckt mig varje timme sen kl 5 i morse.
Han har knölat i sömnen en massa.
Sötungen gör mamsen trött...

Han blir ju själv rätt gnällig av att sova sådär så nu har jag Erik Runeson på högsta volym här hemma. Det enda som får Elias helt tyst. Han älskar låten Highway Soul.
Blir helt tyst när den är på :)

Vårt bredband har kollapsat, så nu snyltar jag av grannen.
Ett nytt modem kommer nästa vecka.

Nu blir det frulle!

C Ya!

7 kommentarer:

Anonym sa...

skön låt! :)
ja idag är humöret på topp! hoppas man inte ballar ur av saknad efetr lillkillen ikväll bara.

ha en toppenhelg nu!
kram

Anonym sa...

Så söt!

Hur lång tid tog det innan du märkte skillnad från att slutat med mjölk?
Vad äter du till frukost? Tycker det är jättesvårt att komma på vad man ska äta. Men antar att man lär sig efter ett tag. Nu känns det som att man inte kan äta något alls :S.

Kram!

Anonym sa...

nästa gång får Elias följa med pappa till jobbet, saknar han så, jobbigt utan honom nu, och dig ;) Puss J

Anonym sa...

Tack så jättemycket för alla tips/råd/info!!
Gissa om jag vart glad när du skrev det om delicato bollar, jag har vart supersugen på det flera dagar och tänkte nu att det var kört på några månader att få äta det igen :D.

Kram!

Mia sa...

Vad skönt att du fått tillbaka tekniken på boxningen. Det är så härligt när man känner att det sitter som det ska!

Anonym sa...

härligt att allt börjat komma igång! Kul att det är en speciell låt han gillar. Ha det bra!

imbra sa...

haha, du tycker det är jobbigt att han knölat en gång i timmen sen klockan fem. För mig är det nästan alltid morgon vid den tiden och bara att masa sig upp. Förstår du hur mycket jag längtar efter en ostörd sovmorgon? puss

 
gästbok och besöksräknare