tisdag 13 januari 2009

Bra dag

IDAG har varit en bra dag.
Först lunchade vi och fikade med Linda, Andreas och Christer.
Linda är så fin nu föresten.
Jättefin med mage.
Hoppas hon får en kille så Elias får en polare :)

Sen var trion till Aqua Nova och badade med Elias.
Tack Malin för att du finns, hur skulle vi göra om vi inte hade dig att rådfråga om allt, hahaha!
Elias tyckte det var jättespännande att bada, han grät inte en gång förutom när overallen skulle på i omklädningsrummet.
Elias är helt slut av alla intryck och sover nu i sin sitter, goskillen.

Nu blir det Top Model sen filmkväll.


Anledningen till att man bloggar är ju för att man hoppas att någon skulle tycka det är kul att läsa om ens liv så jag blir så glad när folk som Anne och Juneau hittat hit och sticker in med en kommentar så man vet att dom finns.
:)

Idag har jag slarvat lite med maten, har ätit lite för mycke men jag har iaf inte ätit godis.
Tur jag har min kille som stoppade mig från att köpa godis idag.
Love!

C ya!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det skulle juh va trevligt med TV i sovrummet.. men samtidigt så känns det som att det är bra att inte ha det. Annars kommer man aldrig ifrån TVn. Tycker om att ha sovrummet endast som sovrum. Inte en massa elektronikprylar =)

Vad mysigt det såg ut med badbilderna!

smarties sa...

Fina badbilder, vi har inte ens vågat oss dit än, kanske man ska göra det någongång, tror barnen skulle gilla det.. :)

Gehenna sa...

Hehe vad söt du är :)
Jag har ju läst hur länge som helst men varit för lat att skriva kommentarer.

Din bebis är så söt, och jag blir impad av att läsa hur mycket du kämpar med barn, hund, hushåll och allt annat som hör livet till :)

Förstår att du blir less emellanåt men jag tycker iaf du gör ett jättebra jobb:)

 
gästbok och besöksräknare