onsdag 7 januari 2009

V1 Mat & Träningsdagbok

Mat
Vaknade lite sent idag så idag åt jag inte frukost förens kl 11:00.
Jag kan ju inte påstå att jag är särskilt uppfinningsrik vad det gäller mat. Det har ajg aldrig varit, utan jag äter och gör den mat jag vet min kropp behöver.
Så inbilla er inte att ni kommer få värsta goda recepten från mig här, hahaha!

11:00, havregrynsgröt + ett glas nyponsoppa
3p
14:00, Köttsoppa med pasta
4p
17:30, nyponsoppa + knäckebröd
2p
21:00, Lax stekt i honung och krossade cashewnötter + tacokrydda. Till det gjorde jg en sallad som bestod utav gurka, tomat och avocado.
9,5p

När jag känner mig sugen eller hungrig mellan måltiderna äter jag frukt eller knaprar på morötter.

Träning
Idag har det endast blivit två raska promenader på à 40 minuter.
Bättre än inget.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare