måndag 19 januari 2009

Svacka

HAR haft en mat och godis svacka i helgen.
Fast man måste väl få ha sånna ibland också.
Det är bara att börja om idag då.
:)

Så mina mått är densamma men jag har ökat ett kilo i vikt.

Igår var min mamma barnvakt så att jag och Johan fick gå och prova på salsa.
Det var kul och vi tänker nog fortsätta.
Jag tycker inte första kurstillfället var särskilt svårt men det skulle det väl inte vara heller.
Johan var jätteduktig :)

Nej nu har jag en missnöjd kille i baby gymmet, måste väl göra nåt åt det :)

Kram kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, va kul det var hemma igår när vi dansa, så ska jag göra på sönda med ;) Puss Johan

Sussi sa...

hahaha, gör det Johan om du törs.
I dare you!
;)

Gehenna sa...

Vet hur det känns med viktproblemen !!!
Själv hade jag åxå svacka både lördag å söndag ;/

Anne sa...

Lyckliga dig som får med han och dansa. Jag vill såååå gärna gå en buggkurs. Men ICKE... Han är dessutom 195cm lång så det hade blivit bara sååå bra.

Kramis Anne

Anonym sa...

Jo man vill juh gärna att den håller sig borta ett bra tag. Men ett halvår (+ under graviditeten) kändes ganska ok ändå.

 
gästbok och besöksräknare