torsdag 8 januari 2009

Bruten?

VI tror att Alva brutit svansen.
För den har hängt i två dagar nu.
Försökte ringa veterinären idag men dom svarade inte.
Så vi får försöka i morgon igen.
Stackars lilla Alva men hon verkar inte lida så mycket av det.

Vi tror att det kan ha hänt när hon svansade efter Johan och han gick på toa.
Sen när han skulle gå ut där ifrån så stod Alva fortfarande kvar utanför dörren. Så hon fick dörren på sig och skrek till.

Jag skiter i min mat och träningsdagbok, jag för den för hand istället.
Märkte att det blev lite tråkigt att läsa om det nämligen.
Jag uppdaterar ibland istället hur det går för mig.

Idag har det iaf blivit en rask promenad och introduktion i boxningshallen.
Shit, vad drygt det var.
Jag kommer få så ont i morgon.
Härligt.
Jag blir så lycklig av att träna.
Happy, happy!
:)

Johan var hemma själv med Elias och det gick jättebra.
Men jag hade inte trott annat eftersom han är världens bästa pappa.

Nu blir det en välförtjänt dusch för min del.

C ya!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars voffsingen =/ Hoppas du får tag på nån vetrinär.

Härligt att du kommit igång med träningen =) En annan är nöjd som börjat komma igång med promenader. Men det lär väll skita sig nu ändå, när lillemannen vägrat åka vagn idag hahah. Törs nog inte gå nån längre bit på ett tag nu. Huvva va drygt.

Anonym sa...

vad duktig du är! jag ska väga mig imorgon men har inte varit alltför duktig den här veckan känner jag....

huu.

kram!

Anonym sa...

Hahah.. jo små bebisfötter är juh riktigt söta =) Dock var Olivers fötter så himla långa när han var nyfödd. Såg inte alls ut som dom satt på rätt kropp. Men nu börjar resten att växa ikapp =)

 
gästbok och besöksräknare