måndag 26 januari 2009

Men va f*n...

JOHAN åkte till jobbet i morse igen.
Han har tre saker som han måste komma ihåg till jobbet.
Bankomatkortet, busspengar och mobilen.
Gissa vilket han glömde i morse då, jo kortet såklart.

Jag höll precis på att somna om och Elias sov för fullt när jag såg att min mobil lyste.
Då var det Johan som ringde och berättade vad han hade glömt.
Så det var bara att klä på sig, släpa med sig hunden och Elias som båda sov så skönt och åka ner till stationen med kortet.
För utan kortet tar sig inte Johan till jobbet nämligen.
Jag var lagom impad av Johan då.

Känner mig skitrött nu också eftersom min sömn blev så störd.
Jaja, thats life.

Just nu ligger sötungen och flaxar i sitt gym :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

guud vad skönt med någon som verkligen förstår! :D

tack!
kram!

Anonym sa...

flåt älskling...stackars dej. va han kämpar i gymet, Elias, haha, lik mor sin :)

Sussi sa...

Hehe, jag vet älskling att du inte gjorde det med flit men det gjorde inte situationen mindre dryg för det.

LOVE!

 
gästbok och besöksräknare