söndag 4 januari 2009

2 månader

IDAG blir våran Elias 2 månader, stora killen :)

Igår fick jag reda på att en vän till mig tagit livet av sig på nyårsdagen.
Vän och vän, vi kände varandra bättre när jag var 19 år ungefär.
Sen så har det mer och mer blivit att man snackade bara med varandra när man av en slump sågs.
Men det är sjukt tragiskt och jag har nog inte riktigt förstått att han inte finns längre.
Usch för sånt där.

Har fikat med Alex idag, alltid lika mysigt.
Sen stötte vi på Johannes och Fallgren, alltid lika kul att träffa dom också.

Nej nu ska jag ta mig en dusch med älsklingen.
Om inte Elias ska till och börja krångla nu men det tror jag inte.

Puss puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis lillkillen på 2 månaders dagen =)

Tragiskt det där när folk tar livet av sig. Min lillasyster gjorde det för 3 år sen =/

Anonym sa...

Grattis till Elias! Hoppas ni fick duscha ifred ;)

 
gästbok och besöksräknare