torsdag 15 januari 2009

Sovmorgon de lux

VAKNADE kl 12 i morse.
Sen hade jag och Elias en mysstund i sängen innan vi gick upp.
Alva störde oss inte heller eftersom hon var ut med Johan i morse innan han drog till jobbet.
Saknar han redan, ville inte att han skulle åka idag :(

Nyss så har jag varit ute och gått i nästan 2 timmar.
Skönt...

Boxades igår igen, så himla kul.
Fick va mot en kille som var rätt lång.
Blev rätt så irriterad på honom för när vi skulle slå i magen på varandra så råkade han jämt slå mig på brösten.
Jag sa åt honom att han INTE fick slå där eftersom dom är sprängdfyllda med mjölk men han fattade inte verkade det som så han fick ta och boxas mot någon annan.
Bara för att man är lång så måste man ju kunna boxas mot någon som är kort.
Men så där blir det när man får boxas mot folk som egentligen inte kan boxning utan bara tränar det. Alltså sånna som aldrig kommer gå upp i ringen och slåss.
Jag vill tillbaka till min gamla form så jag slipper träna med nybörjarna.
Vill fajtas med dom som kan ju.
På min förra träning körde jag sparring mot min tränare, det var såå himla kul och sjukt drygt.
Hoppas han är där nästa träning jag ska på.

Tack för kommentarerna i förra bloggen, skönt att få höra att det inte är något fel på oss bara för att vi inte följer slaviskt alla dessa rutiner som vissa gör.
Sen var det väl på tiden att du min kära bror skrev nåt som läser här jämt, hahaha!

Nej nu blir det lite chill i soffan innan Elias vaknar.

So long soldiers!

Sötnosen...

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare