tisdag 27 januari 2009

Träning för hela kroppen


I morse satte jag på mig bärselen och tog bebis och hund ut i skogen.
Alva fick vara lös hela tiden och jag fick mig en rejäl träning.
Vi gick upp till utkiksplatsen uppe här i Bergebo nämligen.
Det vart bra drygt med en bebis på magen som nästan väger 7 kg.
Så ryggen, vaderna, rumpan, magen och flåset fick sig en rejäl genomkörare idag.
Härligt!
Promenaden tog nästan 2 timmar.

Nu har jag precis ätit tonfisksallad och ska till att amma Elias.

C ya!


5 kommentarer:

Anonym sa...

men gud vilken vacker skogsvy! har ni sådär mycket snö? fantastiskt!

Anonym sa...

Ja det blir lite drygt....nu är det visserligen april - maj det rör sig om bara, så 2 månader ska nog inte vara någon större fara att hitta en lösning på....värre blir det väl till hösten igen. Det får jag bekymra mig om då!
Tack va snäll du är, bra o veta i nödfall! :) Tänkte på dogis i Årby, men de har tydligen stängt igen...det gick väl inge bra för dom...

Jättefint ni hade det på promenaden, sån snö finns det inte här i stan!
Det ser så härligt ut med bebi på magen sådär <3

Jenny sa...

Jag får komma till dig nån dag innan snön försvinner så får jag ta det där träningspasset med dig! Såg ju härligt ut! Kram!

Anonym sa...

Ja och du vet ju själv hur det känns kan jag tänka mej :) Men Elias har blivit mycket bättre med sin kolik nu va?

Vad mysigt det såg ut att promenera sådär med selen :)

kram!

ivaron sa...

Fan vad du är duktig med träningen. Blir så impad!
Kan du inte överföra lite av den där träningsenergin till mig, jag har ju bestämt mig för att springa tjejmilen i år, så det behövs nog ett par mil i benen.. hua!

 
gästbok och besöksräknare