måndag 12 januari 2009

Vägning

SHIT vad min kropp reagerar bra på att äta rätt och utesluta godis. 6 dagar har gått och jag har redan fått ett sånt här bra resultat :)

Vägning och måttmätning idag alltså...

V1, 78 kg
V2, 74,7kg = -3,3 kg


Mått 1, -1 cm
Mått 2, -3 cm
Mått 3, -3 cm
Mått 4, -2 cm
Mått 5, -2,5 cm

Är mycke nöjd av resultatet.
Johan tyckte jag såg smalare ut när jag hämtade han vid tåget idag.

Försökte ge Elias ersättning igår igen, han fattar verkligen inte hur man ska göra med en nappflaska men jag lyckades få i honom ca 30 ml iaf.
Men jag förstår honom, ersättningen luktar ju som ett utedass gör, hur gott kan det smaka?
Så idag tänkte jag pumpa ur lite och blanda ihop med ersättningen så får vi se om det går bättre.
Vi får se...

Alla sover här hemma nu, Johan i sängen, Alva i soffan och Elias i bärselen på min mage.
Pigga och roliga familjen det här, hahaha!

Ikväll blir det boxning igen, happy, happy!
:)

So long!

7 kommentarer:

Jenny sa...

Shit va fort det gick då! Jag vill också! Kanske händer lite nu när jag börjar dansa igen... Vi höres stumpan!

Anonym sa...

vad roligt att det går så bra för dig! :D

(tack för grattiset, om än lite i förväg. fyller 1:a feb.)

kram

Anonym sa...

Ersättning luktar skit! Bajset som kommer efter likaså :P

Vi köpte platta sugnappar till Stella som vi bytte ut mot de vanliga som man får med till nappflaskorna. Hon föredrar dom och har lättare att äta från dom. Kram

Anonym sa...

Hahah du har så rätt så ang ersättningen.. dock uppskattas det här iaf =)

Härligt att ha gått ner så pass i vikt.. funderar själv på att börja lägga ner godisätandet. Måste det. Men det är såå svårt.

Anonym sa...

Oj vad roligt när det går så bra!
Grattis! :)

Får man fråga varför du börjat ge honom ersättning?

Kramis!

Anonym sa...

Vad duktig du är. Skönt att få se lite resultat när man kämpar. Jag måste snart ta tag i mig jag med....

Anonym sa...

gud så bra.. det var inte lite att gått ner.. grattis..:)

jag har snurat till det med dagarna här och trodde jag hade vägning dag..haha,, men det är ju inte onsdag idag sa min älsklign till mig då.. så jag får väl vääga mig imorgon igen..:)

ha det gott..
kram

 
gästbok och besöksräknare