lördag 10 januari 2009

Egen tid

ATT få sin egentid i ett förhållande är otroligt viktigt och vi har nog missat det lite i vårat sen Elias kom till världen.

Johan har fått egentid på flera sätt, genom jobb, träning och umgås med vänner.
Medan jag alltid har med mig Elias på ett eller annat sätt.
Men vi ska ändra på det.
:)

På nåt sätt ska vi nog kunna pussla ihop det så att även jag får träna några gånger i veckan utan att försumma Johans tränande.

Sen så ska vi eventuellt börja på salsa, hahaha!
Varken jag eller Johan kan dansa så det blir roligt.
Vi måste göra något ihop också utan Elias eller hund.
Så vi ska prova på det en gång så får vi se.
Jag ser fram emot det :)

Det här är min första helg utan godis.
Går rätt bra faktiskt men om det inte hade varit så drygt att ta sig till en affär så hade suget nog varit mycke större.

Jag tänker dock fuska lite idag, jag tänker äta nötter och en fruktsmoothie.
Så jag kommer inte hålla dom poäng som jag får äta per dag men thats life.
Jag ska kanske slå lite på säcken så jag slipper må dåligt över mitt fuskande.

So long!

Min vackraste son, ingen kan bli finare än honom...

Han brås på sin far som också är den vackraste...

♥♥ Saknar dig älskling...♥♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt att göra allt för att få lite egentid i förhållandet. Tror åxå det är riktigt viktigt, för att få det att funka, att kunna samla ny energi.
Skulle behövas här med. Här är det åxå så att jag har med mig sonen överallt, på allt jag gör. Medan gubben kan fara iväg på vad som helst när som helst. Han behöver inte ens fråga om lov, som en annan skulle behöva göra. Det tycker jag är lite fel.

ErikaSH sa...

Det är väl så att det är svårt att få egentid när man får barn och oftast är det ju mamma som drar det kortaste strået.. Jobbigt när killen jobbar borta oxå, men det löser ni säkert på nå vis! Kramis

 
gästbok och besöksräknare