fredag 5 juni 2009

7 månader igår

MIN älskade Elias blev 7 månader igår, glömde skriva om det bara.
Han blir så stor så fort, så verkar vi alla föräldrar tycka men det är verkligen så.
Jag blir att älska honom mer och mer för varje dag.
Galet att man kan känna så här.
Vi har fått världens bästa bebis, världens bästa och gladaste kille.


Elias Egna Små Ord... (samma färger som min lastmaskin)

Igår blev ju jag 7 månader och jag fick välja en leksak på affären igår.
Jag valde en lastmaskin, jättefin är den, hihi!



Nu är det en ny dag med nya bus.
Jag och mamma dansade nyss lite till "vakna", det var så kul så jag kissade nästan på mig.
Papsi sover, det är hans tur tydligen att få sovmorgon :(
Jag tycker pappi alltid ska vara vaken då jag är vaken men det tycker inte han.

Snart blir det ut och åka av, i vagnen alltså.

Kramis!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Sju månader! Helt sjukt! Ska bli jättekul att se han idag! Var ju ett tag sen nu! =) Ska strax hoppa i duschen sen sticker jag till Borlänge! Kram kram!

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Grattis i efterskott! :)
Åh han är så söt! Sicket charmtroll!

Tiden går helt sjukt fort nu. Hjälp! Det här året kommer bara swisha förbi. Kram och ha en härlig helg

Gehenna sa...

Hahahahaha,, du är så himla söt.. "Jag och mamma dansade nyss lite till "vakna", det var så kul så jag kissade nästan på mig."

 
gästbok och besöksräknare