lördag 27 juni 2009

Festival

Whohoo!

Kom hem för en stund sen från en superkul festival kväll.
:)
Min älskade Johan lät mig gå på festival medan han har haft Elias bara för att han är så bäst.
Älskar dig min underbara.

Mina underbara...

Så jag och min kära vän Hortis har varit på festivalen, lite utanför igår och inne på festivalen idag.
Skitkul.
Träffade Malou också och det var riktigt kul att hänga med henne.
Sussi fick helt enkelt bara vara Sussi för någon dag.
:)

Nu ska jag sova som bara den.

Peace!

Love!

2 kommentarer:

Soya ★ sa...

Hmm, nu blev jag lite förvånad när jag läste din kommentar.

Jag fiskar inte efter snälla kommentarer eller att få höra hur bra jag är, i så fall har du och kanske andra missuppfattat mig och inlägget totalt.

Jag är mer nyfiken på hur man såg på mig som person och på min blogg när man började läsa hos mig och i jämförelse med nu när man läst ett tag och "känner" mig. Ifall det har ändrats mycket efter jag blev gravid och mamma osv.

Jag tycker ju självklart man ska kommentera när man känner för det och så men detta var mer i undersökande syfte. Jag har aldrig varit och är verkligen inte en person som måste få höra hur "fint jag ritar" av alla mina tjejpolare.

Jag lägger ner frågan för att slippa missförstånd och att förklara mig en gång till. Jag är tacksam att du är ärlig och rättfram Sussi, det är jag men blev lite ledsen av att bli så missförstådd.

Kram

Soya ★ sa...

Ingen fara vännen, är lite känslig just nu bara. Kram

 
gästbok och besöksräknare