tisdag 30 juni 2009

Skit...

Enago har slutat med hela sitt sortiment med mjölkfria produkter för en tid framöver, så över ett litet tag trodde jag att jag inte skulle kunna natta min älskling längre.
Vi ger honom välling jämt nämligen innan det är sovdax och hur gör man något sånt om det inte finns välling att ge?
Tur jag har min vän Malin som kommer med tips hela tiden.
Elias får nu vuxenvälling så länge, det finns tydligen en sån som är mjölkfri och Elias tog den utan några problem.
Tack Malin...

Kolmården och Norrköping var himla mysigt.
Vi blev lite besvikna på vårat rum dock och hotellets fläktsystem.
Men frukosten var super och Kolmården också.

Elias älskade fiskarna och delfinerna.
Jag och Johan gillade nog det mesta fast delfinshowen var helt klart bäst.
Elias snackade på för fullt innan showen började men sen när den satte igång satt han helt tyst och var helt fascinerad av allt som hände.
Våran goa kille.

Vi har fått världens underbaraste kille och han charmar alla, hihi!

Nu blir det lite mat sen sängen.
Elias sover så han skriver inte dagbok förens i morgon igen...

Ha det!

4 kommentarer:

Gehenna sa...

Skaffa ett akvarium, det sägs lugna barn att ligga och titta på det :)

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Men är inte vuxen vällingen lite för "stark" för bebis magar? Så det blir stopp i magen?

Härligt med kolmården, skulle också vilja åka dit i sommar. Eller någon annan djurpark.

Kram!

Amanda sa...

Vi använde också enago. Men fick välling som trots att det stod att den var det inte var mjölkfri.

Nu använder vi sinlac. Gröt. Men vi blandar den lite lösare så funkar det utmärkt som välling.
Ett tips. ^^

juan sa...

vårat konsum har två paket sån där välling kvar.. ska vi hugga dom åt er? ;) hoppas ni mår bra! /malla o johan

 
gästbok och besöksräknare