tisdag 23 juni 2009

Med bil

IDAG blev vi med ny bil...
Whohooo!

Underbart, vi kände att vi behövde en ny bil så idag slog vi till.
En Saab 93 sportcombi blev det, en 08...
Sååå himla fin och bra.


Så nu ska vi lägga ut Audin på blocket.
Någon som vill köpa en bra nybesiktad Audi A4 kombi, hör gärna av er...

Happy, happy!


Elias Egna Små Ord...

Sommar gillar jag, jag tycker faktiskt inte värmen är alls särskilt dryg.
Jag är lika glad som vanligt, hihi!


Idag kikade vi på bil, den var superfin tycker jag när jag väl såg den.
Jag råkade nämligen somna i vagnen när vi var på bilaffären så jag missade dom första 30 minuterna på vårat besök där.

På fredag ska jag få hänga med min polare Felix på Eskilstuna Zoo, gissa om vi kommer göra en massa bus.
:)

Hej svejs!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Skitsnygg bil!=) Grattis til er! Och Elias är ju helt underbar som vanligt! =) Puss och kram!

Soya ★ sa...

Grattis till ny bil!
Vill också ha ny, en större och nyare gärna.

Imorrn har jag fullt upp och på fredag ska jag försöka att inte va så bakis och se om jag får kika på lägenheten och ta lite bättre foton och mäta fönster.

Helgen då, hur har ni det då?


Hittade ju vagnen på blocket faktiskt. Mamma och Co åkte til Ludvika och köpte den åt oss :)

Soya ★ sa...

Men åhh :( När kommer ni hem från Sälen?

Kram

 
gästbok och besöksräknare