torsdag 4 juni 2009

Utvilad

I morse fick jag sova ut, YES!
Jag sov till 11:30 men då var jag ju iofs uppe kl 4-5 för att Elias ville det.
Skönt att få sova ut.

Vilket skitväder det har varit precis hela dan idag, gick en långpromis i regnet och gissa om jag blev kall och blöt såklart. Johan fick lite egentid och passade på att fiska.

Elias älskar verkligen Johan så himla mycket, jag med, hihi!
Det spelar ingen roll vad Johan gör, Elias skrattar åt allt när det är Johan som gör det.
Det är så mysigt att han är så.
Jobbigt när Johan är borta för då blir Elias gnällig.
I helgen är det en sån där långhelg utan Johan igen.
Ser inte fram emot det.

Nej nu blir det Criminal Minds...

Mina underbara...

Elias Egna Små Ord...

Mamsi sov jättelänge idag och jag vägrade somna något innan hon kom upp, så pappsi fick lov att busa med mig i flera timmar, hihi!
Vi brukar dansa, det är kuligt...
Pappa är bäst!

Jag är pappas kille jag :)

Pappa busar jag med men mamsi myser jag mest med.
Älskar att bli nattad av mamma för hon smeker mig på kinden och sjunger lite för mig.
Vyssan lull gillar jag bäst.


Hej då och godnatt alla, ännu en dag med en massa bus är över.

Babababa, böböböbö, dada...så pratar jag hela tiden nu, duktig jag är va?

4 kommentarer:

Soya ★ sa...

Gud va fin du är Sussi! Du är en av de få som är totalt naturligt vacker.
Kram på dig

Gehenna sa...

Haha vad lurig han ser ut på mittenbilden ! Ni är så fina alla tre! :)

T e s s i. sa...

gud så fin kort på dina killar, han är så himlans söt den där lilla gossen.



kram

Gehenna sa...

Btw håller med Soya! Du är jättefin och naturlig!

 
gästbok och besöksräknare