söndag 14 juni 2009

Drömde

DRÖMDE om att få sova en hel natt utan avbrott men det kan ju jag bara få drömma om tydligen.
Om ni undrar om jag är bitter så är jag det.
Hade blivit lovad att få vara helt själv en natt och bara få sova men så blev det ju inte, utan jag fick vakna kl 00:00, 03:10 (göra välling), 04:20 och sen kl 08:20...
Det var den sömnen det.

SUCK!

Men min sömn är väl inte så viktig helt enkelt, jävligt lågprioriterad är den i alla fall har jag förstått.

Nu blir det gröt till lillen och promenad i det underbara vädret.
Sen sista babysim tillfället.

So long fuckers!

Elias Egna Små Ord...

Jag tuttade bara en gång i natt så jag förstår inte vad mamsen gnäller över.
Och pappa var ju uppe och lekte med mig i natt, hihi.
Fast mamma är så lätt väckt så hon vaknade av allt vårt stök.
Både mamsen och pappsen ska simma med mig idag, det är första gången dom gör det så det blir kuligt.
Åh, vad jag ska plaska ner dom, hihi!

Bye bye!

Två bilder på mig och min nya bästis Dante, hihi!

Här är jag med min söta kusin Linnea, Stockholms besöket var bra tycker jag...

3 kommentarer:

Soya ★ sa...

Håll ut vännen, det blir bättre nätter och Johan brukar inte va sen att bättra sig när du får nog. Kram på er alla 3

stina sa...

fan vad drygt, hoppas du får din skönhetssömn snart! man blir förvånad över hur mycket man orkar alltså. vet hur det är.

haha, en till liten dante! kul! :D

kram

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Nä det gjorde hon inte :)
Kram!

 
gästbok och besöksräknare