måndag 1 juni 2009

Högklackat

DET är verkligen inget för mig.
Nästa bröllop som vi ska på så ska jag ha ett par fina gympaskor som passar till klänningen efter vi varit i kyrkan. Förstår inte hur tjejer klarar av att gå i högklackat.
Jag hade ont överallt.

Jag går hellre barfota på festen efter vigseln nästa gång, än i högklackat...

Min älskling har klarat körkortet i fredags så idag tog han bilen till jobbet.
Han är bäst min Johan :)
Är så stolt över honom.
Lätt den finaste killen på hela bröllopet...

Har försökt att vara ute så mycket som möjligt idag.
Jag hann i alla fall rensa klart rabatten medans Elias sov.
:)

Nu blir det att slappa framför tv:n och längta efter Johan.

C ya!

Elias Egna Små Ord...

Lite gnällig har jag som vanligt varit samma dag som pappa lämnar oss.
Men efter att jag fått sovit lite så vart jag glad igen.
Saknar pappa så mycket bara.

Hur ska morgonstunden i sängen bli nu när inte papsi är där.
:(
Snart får min pappa semester DET längtar jag till.

Puss puss!

1 kommentar:

tuffloysan sa...

Känner likadant som du för högklackat. Har aldrig varit en klack-tjej.

Vad fina bilder du lagt upp! Och Elias är bara föööööör söt!! =)

Känner mig lite dålig på att kommentera nu för tiden.. både här hos dig och hos andra. Läser ett inlägg en dag, och tänker att jag ska kommentera senare. Helt plötsligt har det skrivits nya inlägg. Och så fortsätter det. Men jag läser här vaaaaarje dag =)

 
gästbok och besöksräknare