söndag 31 maj 2009

Bröllop 1

var första bröllopet avklarat.

Så här såg vi ut, Elias tokar sig lite på bilden...
Bättre bilder på mig och klänningen kommer efter nästa bröllop
Vill inte avslöja för mycket

Allt gick bra men det vart lite för mycket för lillkillen så kl 20:30 fick vi lov att lämna tillställningen.
Eller det var rättare sagt jag som ville åka, efter att Elias hade spytt ner hela mig, hahaha!

Han blir så glupsk när det är stökigt runt omkring honom och sväljer en massa luft när han äter och blir då att spy en massa. Och den här gången slängde han ur sig den värsta kast spyan jag sett, över mig då också såklart.
Jag sa till Johan att jag och Elias kunde åka hem om han ville vara kvar men älsklingen ville följa med oss så vi drog alla tre.

Idag är det min dag, min mammas dag och en massa andras mammors dag, grattis på oss.

Ha det!

Brudparet, Erika och Joel...

Johan och hans kusin Erik...


Elias Egna Små Ord...

Bröllop var kulis men det vart lite svårt att sova när alla stimmade så mycket.
Så jag blev lite gnällig.
Pappsi tyckte jag pratade för mycket när folk skulle hålla tal så då tog han ut mig från lokalen.
Tråkiga pappa...

Idag när jag lekte med min farmor och en liten tjej som heter Agnes råkade jag ramla in i sängkarmen. Det gjorde jätteont och nu har jag en blå kind.
Mamsen säger att jag ser ut som en krigare, hihi...
Tufft va?
Jag vart faktiskt inte så jätteledsen, först så vart jag det men det gick över fort tills mamsen dök upp, då ville jag att hon skulle tycka lite extra synd om mig så då snyftade jag till lite mer.
Så då fick jag lite mammatröst också :)

Ser ni blåmärket på höger kind?

Det bästa idag var när vi hämtade Alva hos uppfödaren, hon blev så glad när hon fick se mig så hon rusade fram och pussade mig jättemycket.
Gissa om jag blev glad, älskar henne...

Kramis!


Pappsi och mamsi tog med mig ut i skogen idag, det var mysigt...


4 kommentarer:

☆Soya☆ sa...

Åh ni är så fina och det lilla man ser av klänningen så ser den enkel och fin ut :)

Ska du på Peace & Love nått?
Tänkte iaf om du ville träffas en sväng? Stina (http://psychololita.blogg.se) ska ju också dit så vi kan ju ha en "mammabloggträff"

Kram

Gehenna sa...

Ja.. de är han jag träffar.. Hur kunde du lista ut det?

Frida sa...

Hej Sussi! Jag tror du var på samma bröllop som min kille Anders spelade på. Han tyckte han kände igen dig men var inte säker. Var det i Vansbro? Kram på dig!

Gehenna sa...

Blåmärke eller inte så är han VÄRLDENS sötaste söting! :O)

 
gästbok och besöksräknare