söndag 10 maj 2009

Kommit av mig

JAG har helt klart kommit av mig med att skriva blogg och att läsa andras bloggar också.
Ska försöka skärpa till mig.
Jag börjar i morgon för idag är det söndag, vilodagen :)

C Ya!

Lite bilder från våran picknick idag...



Elias Egna Små Ord...

Haha, jag kan sitta jag...
Fast inte så länge för när man minst anar det så ramlar jag.
Men det tycker jag är kuligt, hihi!


Idag har vi varit och haft picknick i frostbrunnsdalen sen så har vi varit på babysim.
Har haft en väldigt bra dag.

Igår bajsade jag inte alls så jag tog igen det i morse, pappsen som var uppe med mig fick lov att byta blöja på mig 4 ggr.
Det tyckte mamma var skojigt när hon vaknade upp efter sin sovmorgon.

Pussis pussis!

2 kommentarer:

Gehenna sa...

JA DE HÄR VAR DÅLIGT! Längtat efter uppdatering! Tokfina kort, som vanligt, ni är så fina allihop!

☆Soya☆ sa...

Imorrn ses vi darling!

Ringer när jag är klar med mitt.
Kram

 
gästbok och besöksräknare