söndag 17 maj 2009

Glad bebis igen

ELIAS har varit som vanligt idag.
Gladare unge får man leta efter.
Älskar honom så...


Vi har haft en bra natt, tror han bara väckte mig 2 ggr.
Inte illa.
Så idag känner jag mig inte lika trött och jag har ny energi igen.
Så det var riktigt kul att åka på babysim.
Elias är så orädd.
Alla på babysimmet tycker att han är så glad jämt.
Vi har nog fått världens bästa bebis.

I morgon kommer Johan hem igen, skönt det...
Då blir jag kontaktbar igen.
Om jag får erkänna så här i efterhand så har jag faktiskt tyckt det varit rätt skönt att vara okontaktbar idag. Jag har kunnat pysslat med vad jag velat utan bli störd osv.
Jätteskönt :)

Nu sover lillkillen så nu får jag egentid :)

So long!


Elias Egna Små Ord...

Är så himla trött nu efter babysimmet så jag blir kortfattad.
Kanske, kanske får jag leka med min bästaste Kalle snart, hoppas...

Mamma tycker att jag borde vilja sova i vagnen när vi är ute och går om dagarna. Jag gjorde ju det jämt förut men dom senaste dagarna har jag inte varit trött. Det finns ju så mycket spännande att titta på ute så då kan man ju inte sova mamsen, hihi!
Mamma är så trög ibland :)

I morgon kommer pappi hem, då ska vi mysa såhär i massor...

2 kommentarer:

Gehenna sa...

Vad skönt att höra att du är piggare och mår bättre.

Du har dessutom fått världens sötaste bebis, Han är så himla fin. Borde bli modell för barnkläder, alla skulle älska honom!

Jasas.se sa...

Hej! Hittade in hit på nå sätt :D

Känner igen mig i det med att han inte vill somna i vagnen längre.. haha. Jag hade såna fina rutiner med min son, Mio, ett tag.. Vaknade vid 8, gick upp, åt frukost, lekte lite sen gick vi ut på promenad 1 timme, också somnade han på våran gata.. Men den rutinen is long gone.. :)

Mvh Hanna

 
gästbok och besöksräknare