fredag 22 maj 2009

Jobbiga natt...

NÄR det inte är Elias som håller mig vaken så är det Alva.
Suck!
Har fått lov att släppa ut henne 4 ggr i natt, vad underbart det är att ha hund och vara ensam hemma.
Elias är sjukt mammig just nu på så vis att han sover dåligt om han inte får vara nära mig.
Annars är det bara pappa som gäller som vanligt.
Skönt Johan kommer hem idag så jag kanske kan få sova ut i morgon.

Kom på en sak idag, vi ska ju på bröllop nästa helg och vi har helt glömt bort Alva.
Vart ska hon va?
Min mamma är borta så där kan hon inte vara.
Suck, varför ska vi ha en hund som inte kan vara själv i några timmar???

Jaja...


Elias Egna Små Ord...

Jag tror mamsen försöker få mig att sluta amma men det vill INTE jag.
Nepp...
Så hur god gröten än är så har jag bestämt mig för att tutta så mycket det bara går däremellan.
Tutta, tutta, tutta och mammas närhet är det bästa.

Pussis!

2 kommentarer:

Gehenna sa...

Klart han vill vara nära sin söta mamma :)

Du får komma in på Ok någon dag och visa upp honom igen ;)

Linda sa...

hihi sötisen. klart att mammas mjölk e godast. önskar att min hade räckt lite längre men men hon älskar all mat så det e ju tacksamt.
kram

 
gästbok och besöksräknare