torsdag 7 maj 2009

Tre bröllop och en begravning.

MIN förman ringde igår för att berätta att en jobbarkompis i mitt skiftlag har dött i cancer.
Blir så ledsen, han var en av mina favoritgubbar som jag jobbat med.
Han hade störtskön humor och det fanns nog ingen som tyckte illa om honom på våran pappersmaskin.
Så istället för att hälsa på honom, som vårat skiftlag skulle göra, så får vi gå på begravning istället.
:(
Hoppas du hamnat i en himmel fylld med kexchoklad:)

Sen blir det ju tre bröllop i sommar också, lite trevligare det iaf...

Idag blir det vaccination för Elias, hoppas det går lika bra som sist.
Då hände ingenting, han var som vanligt.

Kram på er och ta hand om er...

Elias Egna Små Ord...

Jag är lite nervös, för idag ska jag få sprutor igen.
Wish me luck!

1 kommentar:

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Åh vad tråkigt :(

Hoppas det gick bra för elias med sprutorna!

KRAM

 
gästbok och besöksräknare