måndag 25 maj 2009

Vart har den tagit vägen???

MIN rumpa alltså...
Inga byxor sitter som dom ska längre.
Jag har alltid haft rumpa men med muskler och nu är allt borta.
Som tur är så har jag bara baggy byxor så då gör det inte så mycket att den är borta men igår provade jag ett par gamla stretch jeans som jag hade förr och inte ens dom satt som dom skulle.
Sjukt hur det kan bli.
Jag vill ha tillbaka mina muskler så idag började jag med lite styrketräning här hemma.

Idag har jag hängt lite med Linda och Petter på stan.
Mysigt värre :)

Vi träffade Karin med sin Otis också, jättesöt liten kille hon har fått.
Elias gillade honom jättemycket.
Om han själv hade fått valt hade han velat ligga i Otis vagn och bara myst med honom, hehe!
Han kikade ner i vagnen hela tiden och skrattade.
Det är min goa kille det.

Annars så saknar jag Johan jättemycket, skönt att han blir långledig från och med i morgon.

Min hunk :)

Kram på er!

Elias Egna Små Ord...

Igår simmade pappa med mig på babysimmet.
Gissa om jag var stolt.
Jag tycker min pappa är den coolaste som finns så jag var såååå nöjd att han ville bada med mig den här gången.
Mamsen är också bra men pappa är liksom lite tuffare, hihi!


Har hängt med en sovande Petter idag, han sover jämt.
Jag hoppas han blir lite större snart så vi kan busa.
Mamma känner en tjej som har en son som heter Otis, han är några månader yngre än mig men han gillade jag jättemycket.
Vi log mot varandra vi, hihi!

"Min pappa är cool,
När han tar mig till en pool", hihihi!

Älskar dig pappa!
<3

1 kommentar:

Gehenna sa...

Vad sött du skrev, men tyvärr så har det varit såhär länge :( Men så länge man fortsätter försöka är de ju inte kört..

Fina bilder på Elias, han är ju så fruktansvärt söt att det nästan gör ont!

 
gästbok och besöksräknare