lördag 16 maj 2009

Mycke har hänt...

HAR inte hunnit uppdaterat här på ett tag tyvärr.
Jag hinner liksom inte.

Detta har hänt sen sist:

  • Dejt med Finaste Soya och sötis Stella. Så himla kul att få träffa Stella så man fick en annan uppfattning om denna goa bebis än den man får av att titta på en bild. Elias gillade nog Stella, hihi!
  • Har fått ett bett i pannan som gjort att halva min panna är helt uppsvullen och ögonlocket hänger. Fick hänga på sjukhuset igår men eftersom jag helammar fortfarande och att jag inte hade någon feber så väntar vi ut reaktionen i några dagar. Det ser ut som om det har gått riktigt dåligt på en boxningsmatch för mig, hahaha!
  • Elias har gjort sina första försök till att krypa, han tar sig frammåt på sitt högra ben nu. Min duktiga kille.
  • Var på bebisfika med mina fina vänner hemma hos Jessica igår. Det var jag, Linda, Jenny och Jessica som har nyligen fått barn allihop. Bara killar så snart har vi ett helt fotbollslag, haha!
  • Elias tyckte det var kul att leka vattenspridare inatt. Han kissade ner hela sin säng och lite senare så kissade han ner mig och våran säng. Gissa om jag vart less kl 01:00 i natt. det är ju inte just den tiden man vill byta lakan och greja samtidigt som man har en ledsen bebis som egentligen bara vill somna om.
Bulan!
Inte sån bra bild men jag har tappat bort kamerasladden så det fick bli ett kort med mobilen...

Elias Egna Små Ord...

Jag har gjort så mycket roligt dom senaste dagarna. En massa bus.
Spruta morotsgegga på mamsen är jättekul, hihi!
Fast mitt favoritbus har nog varit att kissa ner båda min och föräldrarnas säng :)
Mamma vart inte så glad av mitt bus, jag förstår inte, det var ju jättekul.

Kalle du måste börja försöka krypa snart, det är störtkul. Jag tar mig fram som ett spjut och mamsen springer framför och plockar bort en massa roliga saker.


Igår träffade jag mina polare, Petter, Loke och Edwin.

Petter sov mest hela tiden, Loke också, Edwin var lite ledsen och hungrig men var mysig att ta på. Fast han tålde inte så mycke, blir nog ingen boxare av honom för han blev ledsen av att jag bara råkade handflata honom. Han blir nog bra på något annat, fotomodell kanske för han är så söt, hihi!

Edwin och jag.

Jag fick leka i Lokes gym så jag var nöjd hela fikat, sånt älskar jag.

Jag har fått en ny vän också, Stella.
Lägger in en bild på det sen, förklarar då varför jag inte lägger in den nu, hihi...
Hon var lika söt och glad som jag iaf, hihi!
Mamsen säger att jag är den sötaste som finns, så då tror jag på det.

Nej nu allt folk, nu ska jag ner p ågolvet och krypa lite.

Hejdå!

4 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

OJ vilket bett!Är det myggbett som du reagerat på eller? Jobbigt värre med vattenspridaren..varför gör dom alltid allt sånt där på nätterna?! =)

Gehenna sa...

GUD VAD MYCKE SÖTA BEBISAR!!

Mia sa...

OJ, vilken bula i pannan! Undrar som föregående talare: är det myggbett?

Anonym sa...

Jäklar vilket myggbett!!
Måste varit många myggor som delat hål där..
Ha det
/Micke Lavér

 
gästbok och besöksräknare