torsdag 14 maj 2009

Dejt!

IDAG ska jag dejta Soya och lilla Stella.
Ska bli jättekul.
:)

Blev så less på älsklingen igår.
Jag sa åt honom att ta med låset till cykeln när han skulle dra iväg på en grej.
Det är så tungt och klumpigt fick jag som svar och att han skulle se cykeln hela tiden så han behövde minsann inget lås.
Sen när vi skulle luncha så var cykeln självklart stulen.
SUCK!

Men i morse så stod cykeln där igen fast sadelskyddet var borta.
Smidig tjuv, eller så var det väl någon som bara ville låna den lite men gillade sadelskyddet så mycket så han fick lov att bara ta det...
?

Har jätteont nedanför tinningen, har en knöl där och har även ont längst kindbenet.
Ringde pappsen, som är läkare och frågade vad det kunde vara och om jag skulle behöva åka in med det.
Men han trodde att det var för att jag biter ihop käkarna snett när jag får sova dåligt så han trodde det skulle gå över om någon dag.
Får hoppas på det för det gör skitont...

Nu blir det frulle.

Elias Egna Små Ord...

Jag har börjat med lite nya ljud.
Ett är någon blandning mellan host och skratt.
Det andra är nåt ljud som låter som om jag inte kan andas men det kan jag.
Tycker dom här ljuden är skojsiga, speciellt då mamsen och pappsen kommer springandes hela tiden för att se om jag andas, hihi.
Busigt va?

Idag ska jag få träffa en tjej, hon ska vara jättesöt har mamsen sagt.
Längtar!

Pussis från Elias...

3 kommentarer:

Mia sa...

Hehe, det har ju inte hänt EN gång att man har sagt till att "jamän ta med det där, det kommer vi behöva" och får till svar "nä, det blir bara jobbigt att släpa på" och sen visar det sig att vi skulle behöva det jättemycket! Jaja, antingen får man fixa allt själv eller bita ihop, haha.

Gehenna sa...

Uppstod det någon ljuv musik mellan bebisarna :P?

☆Soya☆ sa...

Tack mina fina för idag.
Kram

 
gästbok och besöksräknare