tisdag 19 maj 2009

Angående bettet

OM jag visste vilket slags bett jag fick i pannan hade jag skrivit det såklart :)
Sjuksystern trodde det kunde varit en mygga eller ett knott men eftersom jag fick det när jag sov är det svårt att veta.
Nu är svullnaden borta iaf.

Äntligen är det fint i lägenheten, jag fixade bort all tvätt och sånt i förrgår och Johan städade resten idag. Så skönt.

Nu lagar han mat, LOVE!

Puss puss!

Elias Egna Små Ord...

Jag gillar blondiner jag, hihi!
Varje morgon sitter jag och mamsen och kikar på VAKNA 105,9 på tv.
Jag älskar deras röster och mamma tycker också det är kul att kika på det.
Sen när programmet är slut så kommer det alltid en reklam med Heidi Klum, hon är så fin tycker jag. Jag brukar sitta i mamsen knä och bara le när hon kommer, hihi!

Nej nu blir det att åka bil.

Kramis!

1 kommentar:

Gehenna sa...

Kanske var Elias som bet dej som hämnd för att du inte vaknade direkt när han ville ha sällskap :P

 
gästbok och besöksräknare