måndag 4 maj 2009

Halva tiden...

HALVA tiden har gått till ett årsdagen.
Elias är 6 månader idag.
Det firades med att prova ge honom potatis.

Han gillade det men tyckte det var lite småäckligt på samma gång, haha!


Annars då?
Är i en supersvacka, tycker det mesta är tråkigt och jobbigt.
Skulle helst vilja sitta och käka chokladbollar och göra ingenting om dagarna.
Har ingen lust med något, har inte tränat på flera veckor...
Det kanske är det som är felet, haha!

Konstigt nog så går jag fortfarande ner i vikt fast jag inte gör ett skit för det, orättvist?
Jo, jag vet men jag klagar inte.

Har köpt skor till klänningen nu, bilder kommer när jag känner mig redo att visa upp mig i klänning, hehe!

Elias Egna Små Ord...

Jag är stor, jag är stor, jag är 6 månader idag, hihi!
Jag är så pass stor att jag sover i min egna säng sen några nätter.
Tror det är därför mamsen är lite nere, hon saknar nog vårat nattmys.
Fast jag väcker henne vid 3 tiden alltid och vill tutta lite och oftast så blir jag kvar i sängen efter det, hihi!

Idag fick jag smaka på något nytt, det var spännande.
Potatis kallas det, fast jag tycker mamsen bröst är lite godare faktiskt.


Nu ska jag gymma.

Pussis!

5 kommentarer:

Gehenna sa...

Stackars, de suger å vara nere. Orkar int heller träna den här veckan, och har blivit godisberoende igen, vill bara äta coccosprickar & ligga i sängen:( Vi får hoppas vår motivation återkommer snart båda två.

& du har ju jättefin kropp, var stolt :)

Ann-Louise sa...

Grattis på sexmånadersdagen!!! :)

Trist med svackan. Hoppas det känns bättre snart. :) Jag skulle också vilja göra ingenting och käka chokladbollar. Bara vara och inga måsten... :)

Jag började gå upp (jädrans) när jag slutade amma nu.

Kram och ha en bra vecka!

☆Soya☆ sa...

Grattis Elias!
Stora killen nu.
Vi blir i Borlänge en vecka så vi kan nog hitta på nått skoj och låta Elias och Stella leka lite med. Ni fick ju inte träffa henne sist.

Kram

Maria sa...

Hihi, vad rolig Elias såg ut på bilden längst ner. =)

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

Är det första gången Elias smakar vanlig mat?

Måste nog tyvär spara ersättningen jag har :(, vi diskuterar om jag ska testa vara mjölkfri ett tag igen och se om Chloés bajseri kommer igång som vanligt igen och så har hon fått nå utslag på kroppen som kanske kan vara mjölkeksem, men jag gissar på värmeutslag.
så lika bra att ha burken kvar hemma "ifall att" något skulle hända.

Kram!

 
gästbok och besöksräknare