torsdag 30 april 2009

Sången

IDAG så åkte jag ut till Sången och hängde lite med en av mina bästa vänner.
Underbart väder, underbara vänner, underbar son, underbar hund/hundar, underbara ungar (Felix & Felicia), underbar dag helt enkelt :)



Bara min älskling Johan som saknades.

Min bästa vän Hortis & hunden Bali...

Sjal, skarf eller vad ni nu vill kalla det kommer jag nog aldrig använda, hur mycket alla än säger att det var fint på mig.
Jag kände mig som en tant.
Nu pratar jag om min klänning igen, hahaha!
Dom på affären och Johan tyckte promt att jag skulle ha en rosa sjal som man hänger över axlarna för att matcha Johan.
Jag har aldrig haft rosa kläder förut så det känns inte så bra och en sjal har jag aldrig haft.
Jag fick lov att säga att jag vill väl också få känna mig fin på bröllopet och med den där sjalen skulle jag bara känna mig skitful och töntig i.
Det spelar ingen roll om alla tyckte det var snyggt, det som räknas är väl ändå vad jag känner.
Och jag känner, NEJ, NEJ, NEJ...NEJ TACK!

Sen är det skorna, jag måste tydligen ha högklackat.
Alltså, jag får nog stå helt stilla på bröllopen för annars kommer jag se ut som "farbrorn som inte ville bli stor", för jag har aldrig gått i ett par högklackat.
Bröllop är kanske inte min grej...
Suck!

Hejdå från en pojkflicka som vill förbli en pojkflicka :/

Elias Egna Små Ord...

Wow, mamsen fixade till nåt som kallas för välling åt mig idag.
MUMS!
Gott var det och jag sov i 3 timmar efter ätit det, härligt...

Tack gammelfarmor Stina för den fina koftan...

Tack farmor Karin för den fina koftan...

6 kommentarer:

☆Soya☆ sa...

Jag tycker du ska få ha det du trivs i på bröllopet. Hoppas du hittar nått som är mer du.

Vilken liten gladfis Elias är på alla kort nuförtiden och va kul att han tycker om välling. Stella älskar sin välling och skulle kunna äta det mer än 2 ggr/dag som hon får nu.

Kram

tuffloysan sa...

Jo visst man behöver inte alls ha brått med att låta dom sova i eget rum. Men samtidigt vill man inte vänta för länge heller, om det kanske blir svårare för dom sen att acceptera att dom ska sova själva. Men tycker absolut man ska göra som man själv känner. Inte tänka så mkt på hur andra gör.

Mia sa...

TIPS! Jag är som bambi på hal is med högklackat men insåg att ibland (typ bröllop o finklänning) är det på sin plats med en liten klack. Så nu har jag ett par med klack som jag faktiskt kan gå i. Kilklack är ordet! Dvs sulan är ett enda stycke hela vägen bak. Ingen risk att man trampar snett alltså. Antingen finns det kilklackar som har en sula som är lika bred överallt eller så kan man ha som mina dvs de smalnar av och blir en smalare klack. Fortfarande lika lätta att gå i. Spana in såna och slipp stressen över att inte kunna gå. Sen behöver ju klacken inte vara mer än 3cm, haha.

Hannah sa...

Kan du inte hitta en lite smidigare/nättare loafer eller ballerinasko som du kan ha till, de är ju (oftast) jättesöta o feminina, utan att det blir prilligt eller stilettaktigt :)
Annars såg jag ett par skiiiiiiiiiiiiiiitcoola(töntiga? ;)) sneakeraktiga skor med blommor på idag på ICA Maxi av alla ställen, det kan ju faktiskt vara riktigt häftigt med en fin flickig klännig med ett par sneakers.. tänk Lily Allen.... :) Sök på youtube, Lily ALlen - Smile inte tror jag att du MÅSTE ha högklackat..?
Lycka till iaf med ditt letande

Gehenna sa...

Vad söt du är.
Var jättekul att se er också :)
Elias såg dock lite förskräckt ut ! ;)

☆Soya☆ sa...

Ska till Bölänge nästa vecka :D
Fika?

 
gästbok och besöksräknare