tisdag 28 april 2009

Tjej?

IBLAND undrar jag om jag verkligen är en tjej, haha!
Nej då men jag har alltid varit en pojkflicka och typ aldrig använt klänning.
Vi ska på tre bröllop i sommar så jag måste ju ha en klänning.

Jag provade först 2 klänningar på kupolen idag och jag kände mig som en idiot.
Jag kände mig utklädd, skitfånig helt enkelt.
Skrattade gott åt mig själv.
Men sen så fick jag jättebra hjälp på en affär där Johan även köpte sin kostym.
Så nu har jag faktiskt en klänning som känns helt okey.
Bekväm i klänning kommer jag nog aldrig bli, men men...

Johan vart skitsnygg i sin kostym, min lilla hunk :)

Annars har det inte hänt så mycket här hemma, vi har softat ute i solen bara.


Älskar dig min son...


C ya!

Elias Egna Små Ord...

Idag sög jag tag i mammas mun och bet allt vad jag kunde, hihi!
Busigt va?...

Lip, lip...tummen upp för lipning...

Pappi skulle gå upp med mig idag så mamma kunde få sova ut.
Men då började jag skratta och skrika glatt så mycket jag bara kunde så mamma blev att vakna.
Det tyckte jag var bra för jag vill ha båda mina föräldrar vakna på morgonen.

Idag har jag myst med mina föräldrar, varit glad hela dagen.

Lycka är att få gunga med pappi...

Mamma är glad, jag är lite fundersam, hihi...

När mamma skulle lägga mig totalvägrade jag för jag var inte alls trött.
nu ska hon göra ett nytt försök så god natt på er.

Jag och pappa lekte "sitta alldeles själv" leken i morse...

4 kommentarer:

tuffloysan sa...

Han är då för söt lillgrabben!!

Gehenna sa...

Vad fina ni är alla tre :)

Kul att du skrev de där om "pojkflicka" för det jag uppskattar mest av din blogg är att man slipper dessa " IDAG SHOPPADE JAG TIO NYA LÄPPGLANS" inlägg!

=)

Fram för fler brudar som dig!

Mia sa...

Vore kul att se en bild på dig i klänningen. Lite nyfiken på vad för en som fick nåden att följa med dig hem. =)

Gehenna sa...

HAHAHAHA Älskar kortet där Elias tittar på hunden & ser helt förskräckt ut !

 
gästbok och besöksräknare