fredag 3 april 2009

Gråter...


JO, så är det...
Jag gråter för att lilla Alven inte är med mig längre.
I över 2 1/2 år så har hon i stort sett varit med mig alltid.
Nu är hon inte här längre och kommer kanske aldrig att någonsin vara här mer.
Det gör ont...

Men hon får det bra.
Den här familjen verkar kanon och jag hoppas verkligen att deras provtid med henne blir bra och att dom vill behålla henne.
Men då måste jag och Johan få säga hejdå ordentligt, allt gick så fort idag.

Ååååhhh!
Jag känner mig så värdelös...misslyckad...
Hade ju lovat Alvis att jag skulle ta hand om henne så länge hon levde.
:(

Nu ska jag fortsätta min tröstätning framför TV:n i min ensamhet.
Johan jobbar ju borta hela helgen också såklart.
Känner mig så sjukt ensam.

BLÄ!

Elias Egna Små Ord...

Hihi!
Jag gjorde det...
Jag lyckades bajsa kl 5 på morgonen så mamma tog mig till skötbordet.
hihi!
Fast sen så la hon mig i sängen igen.
Jag gjorde allt för att försöka hålla mig vaken men det gick inte.
Jag somnade om.
typiskt!

Vet ni vad jag har blivit världsbäst på?
Det är att vända från rygg till mage på skötbordet, det går på en sekund.
Jättesnabb är jag.
Mamma bara suckar och skrattar åt mig.
Pappa har slutat bytt blöja på mig på skötbordet, han bär mig till soffan för att lyckas få på mig blöjan, hihi!
Men snart pappsen tänker jag minsann även bli världsbäst på att vända mig till mage i soffan också :)

Idag har vi haft folk här som fått min mamma både ledsen och glad.
Glad för att hon verkade gilla dom som människor.
Ledsen för att dom tog våran hund ifrån oss.

Jag som ganska nyligen har upptäckt att vi har en hund.
Hon brukar pussa på mig.
Och när jag sover i vagnen ute och vaknar till säger hon åt min mamma att jag vaknat.

Nej nu blev jag jättetrött och mamsen vill att jag sover så då gör jag väl det då.
Tre dagar med bara mamma och ingen pappa eller hund känns lite tråkigt.
Hoppas mamsen hittar på nåt kuligt.

God Natt!

8 kommentarer:

☆Soya☆ sa...

Min kära vän, jag lider med dig. En familjemedlem har flyttat hemifrån.

Önskar jag kunde va hos er i helgen och hitta på nått skoj för att lindra saknaden.

Tänker massor på er och saknar dig Suss.

KRAM

CiliaH sa...

Tänker på dig och undrar hur jag själv kommer att må när/om vi kommer dit.

Kramar

Jenny sa...

Samma här! Lider verkligen med dig! Förstår att tomheten är stor! Usch va hemskt. Men som sagt, hon får det nog superbra där också!

Puss på er allihopa!

Pontus sa...

Shit Sussi, vad tråkigt! :( Jag kommer också att sakna henne.

Det är inte ditt fel att det blivit så här. Du har gjort ett superjobb med henne, men det måste ju vara asjobbigt att ha ett litet barn och en sådan krävande hund.

Gehenna sa...

Fan vad tråkigt :( Men jag tycker ju du är stark som tänker på hunden iallafall, om du nu känner att du inte hinner med henne som du vill.

Men jag förstår verkligen att det är tråkigt & känns tomt.

ErikaSH sa...

*Kramar*

Mamma Russin sa...

nej men fy så hemskt...
kramar om..

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Nu sitter jag här och gråter. Snyft! Förstår att tomheten och saknaden måste vara enorm.

Men du, ni är otroligt starka som har gjort som ni har gjort. Ni har ju tänkt på hennes bästa i första hand så en bättre husse och matte kan man knappast ha. :) Stor kram!

 
gästbok och besöksräknare