tisdag 31 mars 2009

deppigt

DET är lite deppigt här hemma så vi får se när jag orkar blogga igen.
Allt känns tungt pga den lilla Alven.

På fredag kommer det hit folk som ska kika på henne.
Är glad för det samtidigt som jag är jätteledsen.

jaja...

Alva som valp...

Johans mamma har varit här idag, det var trevligt.
Hon är så go.

Elias Egna Små Ord...

Idag har jag kikat på mamsi som har målat en vägg vit.
det var kul för mamma sjöng jättehögt en massa låtar så att jag skulle bli nöjd.

Nåt mer som är kul är att rulla till mage på skötbordet.
Speciellt när mamma ska sätta på mig en ny blöja, hihi!

Min vän Kalle tipsade mig om att bajsa på natten så man får komma till det roliga skötbordet oftare. Jag var inte bajsnödig i natt så då kissade jag jättemycket istället.
Men min mamma var så tråkig och gick bara och hämtade en ny blöja åt mig.
Suck!
Så det blev inge bus kl 5 på morgonen.

Farmor har varit här idag, det tyckte jag var lite läskigt men kuligt.
Jag fick två sockor som var blå och jättefina.
Jag önskar att min farmor och mormor kunde träffa mig oftare så jag slapp bli så rädd för dom i början av varje besök.

Pappi är hemma igen, jippiiiiiiii!!!!
Min älskade pappa, Love U...

4 kommentarer:

☆Soya☆ sa...

Va söta och roliga Elias egna ord är :)

Skönt att Johan är hemma och så ni kan stötta varandra när det är jobbigt. Önskar jag kunde ge dig en kram.

stina sa...

åh, måste slita i hjärtat. det är ju eran första "bebis" så att säga. Hoppas allt flyter på bra, det blir nog bra i slutändan ska du se.

Haha, här har vi också pappa som favorit!! Så typiskt...

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

roligt att läsa elias ord :D

kram

Linda sa...

usch ja jag förstår att det måste kännas fruktansvärt jobbigt. Men ni måste ju gör det som e bäst för er och henne hur tufft det än är.

Kramar på er!

 
gästbok och besöksräknare