måndag 16 mars 2009

Varje morgon

VARJE morgon när jag slår upp mina ögon vaknar jag med ett leende från dig min älskade Elias.
Om du bara visste vad du gör med ditt mammas hjärta då.
Det smälter.
Att man kunde bli att älska något så mycket trodde jag aldrig.
Du är så fin min lilla älskling.
Jag är så stolt över att du är min.

Kommer för alltid älska dig och jag ska få dig att känna dig älskad varje dag.
Du är nu 4 månader 12 dagar och du kan redan så mycket.
Allt går så fort, du kan greppa dina fötter, händer och öron.
Du kan prata, på ditt sätt, så mamsen håller på att skratta ihjäl sig ibland.
Du kan vända dig från rygg till mage, mage till rygg.
Du gör försök till att krypa varje dag men kommer ingenstans, hihi!
Igår kom din första tand.

Älskar att få leva med dig och jag längtar tills den dagen då du får ett syskon.

Puss!

4 kommentarer:

Soya sa...

Vilka fina ord vännen!
<3

imbra sa...

så sant så sant!

Anonym sa...

Åh vad fint! :)

Gehenna sa...

Vad sött du skrivit ... tror inte min gurkdiet efter 19:00 håller mer än en dag , men tack för omtanken :P

 
gästbok och besöksräknare