tisdag 10 mars 2009

Jahapp

NU sitter man här framför datorn tidigt som f*n...
Elias vaknade kl 6.
Suck!
Han hade jättemycke gaser och funderar på om det kan ha varit all juice jag drack igår.
Har inte haft motivationen till att sluta äta socker men ska nog prova det för att se om Elias sover bättre. Det borde ge mig motivation.
I morse tänkte jag prova på att ge Elias ersättning igen men insåg i mitt letande att Johan har det med till jobbet.
Varför kikar inte killar vad som finns i väskan som dom packar ned sina grejer i för???
Jaja...

Vad mycke framsteg man läst om här i bloggen nu.
Nästan så dom verkar ha smittat av sig på varandra via bloggen, hahaha!
Kul iaf...
Våra bebisar är så duktiga.

Elias första försök till att krypa...

Annars så börjar jag bli rätt less på att Elias tuttar på mig säkert 5-8 ggr per natt...

Min vän Alva...

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag såg det! jätteduktiga ju!! :D kram

Jenny sa...

Guuud vilket sött kort på Elias och Alven! =)Va kul att han gör så många framsteg på så kort tid! Var längesen jag såg lilla parveln nu! Måste ta mig en vända till er igen! Annars missar ja ju så mycke! Puss på er!

Anonym sa...

Heheh.. vad kul att dom gör framsteg alla på samma gång =) Såå kul att se dom små lära sig nya saker.

Soya sa...

Men så söta dom är ihop!

Anonym sa...

hihi kul att se att Elias och Leya e lika framåt. hennes kompisbebisar här hemma pratar mer än hon men rör sig mycket mindre. det e väl så tidig med det ena eller det andra. ha det bra!

Gehenna sa...

Haha va gulligt att hunden har huvudet på Elias :)

Gehenna sa...

Hahaha första kortet ser jättekul ut, för det ser ut som att hon inte vill vara med på kortet eftersom hon vänt på huvudet ;)

Anonym sa...

åh! tack så jättemycket! :D

kram

Soya sa...

Halloj vännen.
Jag filmade med martins lilla digitalkamera, en samsung som är kass på bilder men ok på film :)

Hur mår ni?
Kram

 
gästbok och besöksräknare