måndag 2 mars 2009

Stolt

STOLT är vad jag är över Johan.
Igår åkte älsklingen 9 mil på skidor.
Han klarade sig igenom Vasaloppet.
Galet!

Fast med Johans egenskaper så trodde jag inte annat.
För han är:
Stark, målmedveten, fokuserad, envis, har hög smärttröskel och skulle aldrig ge upp.
Många egenskaper som gör att jag älskar honom så.

När jag fick se Johan vid den första kontrollen vi var på så vart jag så himla glad.
Han såg så stark och frisk ut fast han hade tagit sig igenom halva loppet.
Det är min kille det :)


Elias tyckte det var spännande att vara med och kika i spåret.
Just nu sover Johan, Elias och Alva.
Alla är vi trötta efter gårdagen.
Jag sitter och laddar inför boxningen ikväll.

Box!

Elias tyckte det var spännande att kika på...

Johan...

Johan i mål...

Du är bäst!

8 kommentarer:

imbra sa...

finaste bilden på Elias! Han blir så stor! Hoppas vi kan ses snart så Elias får lite mer leksaker att roa sig med =) Kram

T e s s i. sa...

heja duktigt av johan. Har en bror i nusnäs och han har minsann aldrig masat (haha dalmas som han är) sig runt vasaloppet, skandal ;)
Tycker minsann att lilla elias är väldans lik sin pappa.





Kram på er.

Gehenna sa...

Vad nu är söta allihop :)

Anonym sa...

Jag läste de första raderna och insåg att jag själv tänker rota fram skidorna och ta mej ut i spåret idag! Gud vad kul, och LÄNGESEN! :) Tack för inspirationen får jag säga då. =) Mors!

ivaron sa...

Det var starkt jobbat må jag säga. vi var oxå och kollade på Vasan, och jag tycker de flesta ser så trötta ut. vi står ju i Gopshus och då har man ju åkt en bit.
Vad åkte han på för tid då?

ErikaSH sa...

Bra jobbat Johan!! Själv har man ju åkt Tjejvasan, bara tre mil och det tyckte jag var en bedrift!! Kram o hälsa familjen

Gehenna sa...

Sussi, skrev inte du förut i din blogg att det tog lång tid innan du å din karl blev ett par föresten , på tal om ingenting?
Tror det ska gå å kommentera i min blogg nu, om inte så är det väl nåt mongofel.

Anne sa...

Grymt imponerad av alla som ger sig på projekt typ vasaloppet, springa en mara eller sådana saker...
Den lilla hästen är grannens sexåriga dotters, det finns en häst till i den familjen som är i rätt storlek till mamman.

Kram Anne

 
gästbok och besöksräknare