måndag 23 mars 2009

Vad gör du med mig?



EFTER filmen Beck igår så började Elias skrika hysteriskt.
Han var nog övertrött men när jag försökte lägga honom tidigare så vägrade han somna.
Jag försökte i 1 1/2 timme tills jag gav upp.
Han skrek till kl 01:30, då somnade han i bärselen.
Inget hjälpte våran lilla sötnos inatt, varken mamma eller pappa dög.

Jag tyckte mest synd om Johan och Alva.
Johan skulle ju upp kl 6 för att åka till jobbet och Alva blir ju så orolig när Elias får sina skrikutbrott.
Johan somnade på soffan strax innan kl 1 iaf medan jag gick med Elias i selen.
Det gör så ont i hjärtat när man inte kan hjälpa dom när dom skriker.

Idag sov vi till 9:30 men jag är helt slut i huvudet.
Vad gör du med mig älskade bebis?
Jaja...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch stackare!
Hoppas det bara var något tillfälligt och att det är bra nu.

Himlarns fina bilder på sötisen!

Anonym sa...

Vilken fin bild på honom!

Hur har det gått med er omplacering av er hund? Här går det inte så bra, har fått ett svar och det var inget vidare...

Anonym sa...

Hoppas du har fått sova nu och att Elias har varit nöjd nu.
Kram

 
gästbok och besöksräknare