måndag 30 mars 2009

Grus i ögonen

ÅH, vad trött jag är...
Johan skulle åka med jobbet till sälen idag så jag fick också lov att gå upp tidigt.
Han behövde skjuts till kupolen nämligen, dom skulle hämta upp honom där.
Ska nog lägga mig om en liten stund igen tror jag.
Det får bli när Elias verkar hungrig så han får somna med mig i sängen.

Idag kommer kanske mamma hit och i morgon kommer kanske Johans mamma hit.
Kul med lite besök.

Nej nu hade jag inget mer att skriva om...


Elias Egna Små Ord...

I morse fick pappsen lov att väcka mamsen för hon vaknade inte av mitt bökande.
Jag som ville ha frukost.
När hon tittade upp blev jag tokglad.

Pappi åker till Sälen idag, det är inge kul.
Jag missade när han åkte också för jag råkade somna i bilen men mamma sa att han hade pussat mig hej då.
Bra pappi...

Just nu sitter jag och kikar på TV och tuggar på allt jag får tag i.
Det kliar ju så mycket i munnen.
Jag blir så förbannad också varje gång jag tappar min tuggfot som jag har.
Men om jag gråter lite varje gång jag tappar den så kommer mamsen blixtfort och ger mig den igen.
Hon gillar inte när jag gråter, hihi!

Nu är jag hungrig igen så nu ska jag och mamma ta min medicin och sen lägga oss igen.
Mys!

2 kommentarer:

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Hehehe jag tokgillar Elias egna små ord! :)

Kram och ha en härlig vecka!

Gehenna sa...

Haha söt nalle, nästan lika stor som bebin :)

 
gästbok och besöksräknare