fredag 6 mars 2009

Tyvärr

TYVÄRR ser det ut som om emot listan är längre än för listan till att ha kvar lilla Alvis.
Men vi vet inte hur vi ska göra.
Hon är ju världens bästa vovve.
Hon älskar barn, är snäll, rolig, vacker att titta på och alldeles otroligt dampig, hahaha!
Ja det blir ett tufft beslut det här.
Vi vet helt enkelt inte...

Idag ska vi bada med Hortis och Felix igen.
det ser vi fram emot
:)

Igår på träningen så frågade min tränare om jag ville vara med på träningslägret i helgen.
Jag blev så glad eftersom jag har kännt mig lite utanför eftersom jag inte direkt får träna med matchboxarna.
Jag får bara vara med dom om dom är udda och det förstår jag.
Jag måste ju träna upp min kropp igen först så att det är så är ju ganska självklart.
Men eftersom träningslägret bara är för matchboxarna så blev jag jätteglad.
Fast jag sa ifrån mig sparringen eftersom jag är för långsam än så länge så det skulle nog inte ge mig något, skulle bara få stryk.
Men på teknikpasset ska jag allt vara med.
Ska bli så roligt.

Nu är det så där så att Elias tuttar helt galet mycke på nätterna igen.
Jag får aldrig sova.
Är det inte Elias så är det nåt annat som stör min sömn.
Lyllos den som ändå kunde få 4 timmars sömn i streck någon gång.

Jaja, nu blir det frulle.

Bye!

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jobbigt... :(
man får försöka stå ut, det är väl övergående...
kram!

Mia sa...

Ni behöver bara vänta tjugo år, då kommer Elias ha flyttat hemifrån och då kan ni sova och få det lugnt. =) Så ser jag på det där med att ha barn, hahaha.

Gehenna sa...

Vad duktig du är som tränar å grejar med hushåll, barn å kille.
Hoppas du kommer på ett sätt så du kan behålla hunden, den är ju så fin.

Ska bli spännande å läsa vidare!

Anonym sa...

Men fy vad tråkigt, jag förstår att du är alldeles utom dig. Jag skulle aldrig vilja bli tvungen att fatta ett sådant beslut. Men bara ni vet vad som är bäst för er. Kan uppfödaren eventuellt hjälpa till vid en omplacering?

Hoppas det löser sig till det bästa

*kram*

Anonym sa...

http://www.blocket.se/vi/20511318.htm?ca=6_s

Anonym sa...

Ush va jobbigt beslut, förstår att ni har beslutsångest.
Kram på er!

Mamma Russin sa...

hejsan..
fy så jobbig.. jag har själv gått igenom samma.. med våran schäfer vi hade när teensen var små.. hon vart stressad, undersimullerad och tillslut ville han inte vara inne.. utan ville ligga ute på trappen.. stackarn.. eftersom han var väldigt speciell så valde vi att låta honom somna.. ett jäkla tufft beslut.. men att ha honom kvar var att vänta på att det skulle "smälla" och ge bort honom eller sälja honom var inget alternativ ... :(
usch, hoppas ni kommer fram till det ni tror är bästa..

kramkram

 
gästbok och besöksräknare