fredag 27 mars 2009

Skamsen

NU sitter vi här i soffan och är nybadade jag Elias.
Härligt!
Elias natt var rätt kass, han var så orolig och skulle tutta hela tiden.
kl 05:00 ville han att vi skulle gå upp men jag vägrade och Elias somnade om sen efter ett tag också.
Nåt hemskt hände inatt.
Jag skäms lite över att berätta det fast det inte var med flit.
Jag råkade slå Elias.
Vi sover ju ihop och jag drömde att jag boxades.
Vaknade av att jag råkade slå Elias i allt mitt fäktandes.
Det var inge hårt och han märkte det knapt men usch vilken hemsk känsla det var.
Jag började grina.
Är rätt säker på att det aldrig kommer hända igen för det var hemskt.
För mig alltså, Elias vaknade inte ens av det.
Usch och fy...
Kände mig så dålig och värdelös inatt fast det var i sömnen det hände.
Folk som medvetet slår sina barn måste vara helt dumma huvudet, riktiga idioter är vad dom är.

Däremot tror jag Johan tycker jag har varit en väldigt snäll flickvän dom senaste dagarna.
Jag har gett honom sovmorgon till att börja med.
Sen så har han länge velat ha ett playstation 3 men jag har sagt nej...tycker inte vi har råd.
Men nu så hade dom ett erbjudande att om man lämnade in sitt gamla playstation + 5 spel så vart det inte särskilt dyrt.
Så jag gick väl med på att byta in mitt playstation och mina spel, så Johan blev superglad.
Sen igår så erbjöd jag mig att gå ut med hund och vagn en bra stund så Johan fick leka med sin nya leksak i någon timme.
Jag var nästan ute i 2 timmar :)
Men när jag kom hem så lagade Johan mat och hade städat lägenheten.
Tack älskling, sånt gillar jag...

Idag finns inga måsten, så himla skönt.

Vill bara säga att min boxning börjar gå riktigt bra igen och jag är bara 2 kg från min match vikt.
Men min nästa match är i september så 2 kg tills dess ska jag väl klara.

Kram kram!

sötungen i bilen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen fara vännen, det är så lätt att nått sånt händer i sömnen. Martin armbågade Stella en gång när hon var mindre men det är ju så lätt hänt.

Va glad Johan måste va med sin nya leksak :)

Kram på er!

Gehenna sa...

Det var ju inte meningen så du kan vara lugn. Om han dessutom inte vaknade av det så är det ju ännu mer lugnt.
:)

Vad duktig du är som bara har två kilo kvar, var stolt över dej själv och för den mamma, vän och flickvän du är :)

Anonym sa...

åh, förstår att det måste kännas, men om ingen tog skada av det så tänk inte mer på det.

härligt! vad duktig du är!!
så kul med motivation :)

trevlig helg!

ivaron sa...

Det är sånt som händer gumman, inget att gå och grubbla över.Det gick ju bra, eller hur. Måste ju såklart hålla med om att dom som slår sina barn medvetet är idioter, dom borde ställas ut på gatan för allmän stenkastning anser jag, och efter det borde dom rullas i glaskross och salt om vartannat i evigheters evighet.

trevlig helg

 
gästbok och besöksräknare