onsdag 18 mars 2009

Helt otroligt

VILKEN bok!!!
Den är verkligen helt otroligt bra.

Fick tipset av gulliga Malin, tack, tack, tack...

"somna utan gråt" av Elizabeth Pantley är boken jag talar om.

Elias snuttar ju på mig hela nätterna och klarar inte av att sova själv.
Men efter att jag läst lite i boken så provade jag två grejer och Elias klarade av att sova själv i våran säng och har i natt bara tuttat 3 ggr, inte 8 ggr som han brukar.

Det är för mig helt otroligt.
Anledningen att vi kunde börja redan igår var faktiskt också pga att jag redan hade gjort vissa moment med Elias utan att ha någon aning om att det var precis så jag skulle göra.
Ren mamma intuition kanske :)

Nu känns det som om jag kommer få lite mer än 1 1/2 timmes sömn i sträck.
ÄNTLGEN!

Nej nu snart ska vi ge oss på golvet i köket igen.
får se om vi får klart det någon gång.

Kram kram!

Mina finaste...

6 kommentarer:

Soya sa...

Men va kul att höra!!! Hur funkar det och vad är det för metod?

Kram på finaste du!

Anonym sa...

Men vad skönt!
Jag älskar alla dessa barnböcker :D så himlarns kloka människor som skrivit dom haha.

Jag undrar som Soya, hur funkar det och vad är det för metod?

kram

Gehenna sa...

Du måste ha världens finaste unge tror jag!

Anonym sa...

åh vad skönt för er. nu måste jag också läsa den ju! Nu förtiden vill Leya helt plötsligt äta med två timmars mellanrum hela natten... jobbigt värre.
ha det bra!

Anonym sa...

Självklart får du läsa vännen. Kram

Anonym sa...

Det är precis det de är, en tillväxt period. Hoppas hon är en gladare bebis idag, för igår var det inte roligt alls :S.
Kram!

 
gästbok och besöksräknare