torsdag 5 mars 2009

Tid

OJ, vilken tid det tog att göra Soyas hår.
Hade inte riktigt med i beräkningen att det skulle vara så tjockt och lite för kort på vissa ställen.
Sen så tog nog amningen lite tid ibland också.
Tur det var på en tjej som jag gillar för annars hade det varit riktigt drygt.
Soya är en kanontjej :)
Har lite ångest över att den sista slutfinnishen inte hann klart riktigt.
Vi orkade helt enkelt inte, så jag hoppas du fixar det själv nu så dina dreads håller sig så fina som möjligt.

Glömde ta kort på snyggingen tyvärr och hennes blogg är låst men hon blev jättefin iaf.

Johan tog hand om Elias i stort sett hela dagen, förutom dom få tillfällena jag ammade honom.
Det gick jättebra och han fick till och med i honom bröstmjölk via flaska.
Tack älskling!

Håller på att väga för och emot till att ha Alva kvar.
Hon är så understimulerad så det är synd om henne.
Vi har helt enkelt inte tid eller ork att ge henne det hon behöver.
Det är så synd för hon är verkligen världens underbaraste dobermann som är genomsnäll, mesigt snäll till och med.
Måste nog göra en för och nackdel lista tror jag.

Jaja, nu ska jag klippa hennes klor iaf.

Tjipp tjipp!

Den enda killen som är söt i hockeyfrilla tror jag minsann :)

6 kommentarer:

ivaron sa...

Men du, det är väl jäkligt strongt gjort att åka på 10 timmar om man inte åkt mer än 4 km innan. Jäklar vilken vilja han måste ha.
En annan skulle ju inte klara en mil ens på den tiden :-)

kram

Gehenna sa...

Vad söt du är.. Jag har ju börjat träna iaf nu, förutom att jag legat sjuk en vecka, så det känns jättebra. Ska bli skönt å komma igång igen nästa vecka, om jag mår bättre! ;)

Haha vadå go?
Det är ju sant, alla ni småbarnsföräldrar är fantastiskt duktiga! Beundrar er alla!!

Oj, tio år.. och jag har väntat sju månader..
Kanske ska ge han lite mer tid då !
;)

Jenny sa...

Jag förstår verkligen att ni känner som ni gör med Alven... Men jag håller iaf tummarna att ni behåller henne... Men det är ju beslut bara ni kan ta, men hoppas ni kommer fram till det bästa beslutet för er alla. Puss puss!

Gehenna sa...

Haha är så fult att vi faktiskt träffats en gång när ni var på Ok för längesen å hade hällt fel grejs i bilen.

Våga inte säga att det var jag som läste din blogg för det kändes så "stalker" men jag kan lika gärna erkänna det nu i alla fall även om det är pinsamt att berätta det så långt i efterhand!

Soya sa...

Du är bäst Sussi!

Gehenna sa...

Haha var väl inget jag hjälper alltid kunder :)

Tyckte bara det var pinsamt å erkänna att det var jag ;)

Du får väl lägga till mej på fb om du känner för det !

 
gästbok och besöksräknare