lördag 7 mars 2009

Träningsläger

BOXNING stod det på schemat idag.
Teknikpasset gick jättebra.
Johan åkte till några vänner vid 13 tiden i Dala-Järna så ja skulle egentligen inte vara med på sparringspasset men min tränare tyckte jag kunde ta med mig Elias.
Det gick bra väldigt länge men sen när alla satte på sig sina hjälmar, tandskydd och handskar blev Elias rädd så då var det bara mamma som gällde.
Men det gorde inget.
jag stod och kikade på alla som sparrades istället, det lär man sig mycket av.

Det blir nog en boxare av Elias också ska ni se...

Idag så har Elias hittat sina fötter...
Älskar alla små framsteg killen gör, blir så stolt.

Se där, jag har visst fötter också...

Nu blir det ett skönt häng i soffan.
Saknar Johan här hemma bara.

Kram!

2 kommentarer:

Gehenna sa...

Han är ju så söt på alla kort du lägger upp! Kommer nog bli en hjärtekrossare när han blir stor!

Gehenna sa...

Haha du skulle bara veta vilken snubbe jag var intresserad av före Andreas...

 
gästbok och besöksräknare