tisdag 7 april 2009

USCH, vad jag har sovit dåligt inatt...
Johan kunde inte sova så han låg och vred sig hela tiden så Elias vaknade massor med gånger.
Det ledde till att han ville tutta på mig hela tiden.
Vilket i sin tur ledde till att han fick för mycke mat i sig och fick ont i magen.
Fick lov att byta blöja vid 3 tiden och sen fick jag bli väckt av ett gallskrik kl 6:30.
Inte med ett leende som jag brukar få.
Så nu har man suttit här i soffan ett tag, jag fick Elias att bajsa nyss så han ligger på soffan nöjd.
Jag är mindre nöjd för jag är skittrött.

Vi ska till BVC idag, det blir kul.

Hittade Alvas favoritleksak bredvid dom här blommorna igår...


Elias Egna Små Ord...

Inatt har jag sovit jätteoroligt, mamma säger att det är papsis fel.
Så sa mamma inatt till pappa iaf, jag vet inte, nåt var det som väckte mig iaf.
När jag vaknade hade jag jäääätte ont i magen, då tog min snälla mamma upp mig.
Så det är så man ska göra för att få komma upp, hihi!
Just nu sitter jag i mammas knä och busar men hon verkar inte så bus sugen.
Pappa är mycke roligare än mamma, han får mig att skratta så mycket.
Det är kulis, synd att pappi sover men han är nog trött efter att ha väckt oss hela natten.
Jag är inte alls trött.
Idag ska jag mätas och vägas, jippiiii!!!!
Jag tror jag har blivit jättestor sen sist.

Vet ni vad, min pappa har köpt en jättefin bilstol till mig.
Han är bäst!
Men jag fick betala den med mina egna pengar.
Men det gör inget för mamma lovade mig att jag skulle lyckas spara ihop mycke pengar tills jag blir 18 år iaf :)
Säger mamma så, då är det så...

Nu råkade jag visst somna på soffan...

1 kommentar:

☆Soya☆ sa...

Kära nån va han har förändrats på bara en månad!

Jo vi ska ha hönsen till ägg. Vill inte äta dom för det kommer ju bli mina husdjur.

Kram

 
gästbok och besöksräknare