söndag 5 april 2009

tomrum

FÖR 2 år och 8 månader sen kom du in i min vardag och förgyllde den.
Hur ska jag nu lyckas fylla det stora tomrum jag nu fått när du har bytt familj?
Kan ju inte fylla det med godis som jag gjort dom här 2 dagarna utan dig.


Alva har det bra iaf, pratade med mamman i familjen igår och det verkar gå jättebra för dom.
Hon blir så bortskämd min lilla prinsessa, precis så som det ska vara.
På kvällen igår sms:ade vi lite och i ett av sms:en stod det nåt som gjorde mig så rörd.
"Tack för att vi får uppleva detta"
Hon har kommit till ett sånt bra ställe och jag blir lite förbannad på mig själv att jag själv inte lyckades finna den tid för Alva som hon behövde.
Älskar henne så...
:(

Tack alla för era stöttande ord.
Igår kände jag mig ensamast i hela världen och inte hade jag några vänner som ville umgås med mig så man blev att må bättre heller.
Har nog aldrig saknat Johan så mycket som jag gjorde igår.

Idag blir det babysim...


Elias Egna Små Ord...

Yes!
Jag lyckades suga på mina fötter igår, hihi!
Är så glad för det.
Jipidiiiihoooo!!!!

6 kommentarer:

smarties sa...

Djur sätter såna spår i hjärtat.. :/
Gav bort mina tre katter för många år sen, och saknar dom såå mycket, men dom fick det bättre där dom bodde..

Och vilken härlig godfis ni har till bebis! Åh vad söt han är :D

Mamma Russin sa...

hej hej..

fy vilken jobbig tid du går igenom nu.. har gått igenom samma så jag har ett humm om hur du känner.. antar at du "hör" henne fortfarande hemma med.. *kramar om*
det verkar ju som hon hamnat i en fin familj..

hoppas allt löser sig på det smidigast sättet..:) KRAM

Mamma Russin sa...

usch ja... Jag minns när min foder schäfer flyttade.. honom var jag ju ändå förbered på att han skulle flytta.. men honom hörde jag länge, just det där tassande av klorna efter en.. och så kändes det ju hemskt tom att inte "måste" gå ut och gå på dagarna.. :(

men du har ju en prins som du kommer ha fullt upp med.. och värre blir det.. herregud , jag spriger röven av mig här nu efter stina som börjat gå!!! Hon har fått sitt först blåmärke idag.. mitt på kinden.. :(
kramkram

Linda sa...

usch jag förstår att det e tomt där hemma. tur ni har elias som kommer börja ta mer och mer plats ;.)
hoppas det känns lite bättre snart. ha det bra!
kram

Gehenna sa...

Hade också varit ledsen ska du veta :(

Gehenna sa...

Du får följa med på promenad nån dag om du känner dig ensam & ingen annan har tid ;)

 
gästbok och besöksräknare